Innesittarväder

Det har regnat av & till hela dagen & varit väldigt grått. 
Det stod vedhuggning på schemat idag igen & det är ju lite styrketräning. Annars har det varit tunt på motionsfronten idag. 
Jag hör till dom som faktiskt vill ha reklamen i brevlådan. Jag tycker att man håller matkontot nere & samtidigt får matidéer. Oftast handlar vi här på Ica i Bankeryd men ibland åker vi till någon annan affär. 
Denna veckan hade Willys i Habo extrapris på Bregott, som verkligen har blivit svindyrt, så vi tog en tur dit. 
Stickningen som jag håller på med till Stephie har legat någon vecka nu. Jag insåg att jag hade gjort bakstycket för kort när jag hade stickat mer än halva framstycket. 
Eftersom den stickas i ett stycke så har jag idag repat upp framstycket & börjat förlänga bakstycket. 
(null)

(null)

Wilda gillar när jag sitter i soffan & stickar. 
Vi lyxade till det med våfflor till kvällsmat idag. 
(null)

Stephie jobbade över sent ikväll så det blev en vilodag till för hästarna. 
En ganska händelselös dag i Kolaryd. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0