Jag är ”frälst”

Dagens väder har innehållit allt. 
Morgonen var fin med blå himmel över vårt hus. 
(null)

Jag har aldrig trott att pilates är något för mig. Gillar ju egentligen att springa eller lyfta vikter. Pilates känns lite "mesigt" eller vad jag ska säga. 
Men det har ju ett annat syfte och sån skillnad jag känner på min kropp efter en femdagars kurs. Nu har jag bestämt mig för att fortsätta, har anmält mig till fler kurser. 
Det är ju en ryttare som håller i det och jag känner skillnad både i ridningen och i kroppen "till vardags"
Jag red på förmiddagen. 
Innan jag gick ut tittade jag på några filmer från Stephie & Sigges Cillaträning. För att påminna mig om flera bra " tips" som man alltid får. 
(null)
Ridningen gick bra, vi gick nöjda hem i solskenet. 
Cirka en timme senare snöade det en stund. Sen lite regn, uppehåll & efter det mer snö. Så nu är det vitt ute igen.
Till middag gjorde jag laxfiléer med potatis- morots-och palsternacksklyftor. Toppat med philadelphiaost med smak av vitlök och örter. 
Sen har jag tränat och stickat. 
Dax att nattfodra 
Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0