Kaffe med tonfisk

Jag styrketränade på förmiddagen, här ska byggas muskler! 
Men jag har ju också insett att jag behöver äta lite mer protein om det ska bli något. 
Så till kaffet serverades en burk tonfisk 😂
Jag blandar den med lite majonnäs, en "skada" från min USA-tid, det blir gott. 
Det plingade till i min mobil när vi satt & fikade. Ett paket att hämta på macken…
Men jag har väl inte beställt något? Hmm    Men när jag såg avsändaren insåg jag att det var mina nya ridstövlar som har kommit.       Jag beställde ju dom på Elmia på Jönköping Horse Show där. 
Så nu är jag redo, i alla fall klädmässigt, för tävlingssäsongen. 
(null)
Snygga va?! Sköna i alla fall. 
Stephie kom vid tre & så gick vi till ridhuset med hästarna. 
(null)
Sigge var pigg efter två vilodagar men inte dum på något sätt utan han lyssnade ganska bra. Red mest lösgörande idag, för att träna byten imorgon tänkte jag. 
Det blev en hamburgare på kvällen, hade tänkt göra tacos men Bosse var inte så hungrig så det kändes enklare att bara göra en hamburgare. 
(null)

Trevlig helg på er 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0