Snöstorm

Dagen började med att snön vräkte ner från höger till vänster. Alltså blåste det en hel del också. 
Enligt min väderapp skulle vi inte få någon nederbörd idag… Den stämmer sällan! 
Jag tog in hästarna för att rida vid halv elva & då hade det slutat snöa i alla fall. 
Vi gjorde några jättebra byten där Sigge var kvar hos mig hela tiden. 
(null)
-Matte sluta ta kort nu, jag vill ha äpplen & morötter! 

(null)
Lilla Bea
B var iväg till Motala några timmar så jag gjorde mig ingen brådska i stallet. Hästarna fick gå ut igen & äta lunch & jag fixade en del i stallet innan jag gick in & drack kaffe. 
Jag hade ju eldvakten, eftersom jag var ensam så det fick bli inomhusaktiviteter på eftermiddagen. 
Jag körde ett träningspass och har stickat. 

(null)

Time to sleep
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0