Veterinärbesök

Idag fick Wilda krypa in i kattburen & åka med oss i bilen. 
Hon hade tid hos veterinären (City-katten) vid elva för att kolla en trasig tand. 
(null)

Hon jamade hela vägen in till stan ( & hela vägen hem) 
Hon tog det säkra före det osäkra & satt kvar i buren när vi kom fram. 
(null)

(null)
Men sen var hon jätteduktig & veterinären fick titta i munnen & konstaterade att det var en fraktur på tanden. 
Vi var lite oroliga för att det var en tandsjukdom som dom kan drabbas av men det var det inte tack & lov. 
Men den här trasiga tanden måste dras ut så vi har fått en tid för i Mars. 
Hästarna fick lunch & jag kaffe när vi kom hem & sen red jag. 
Sigge var fin & jag har fortfarande mycket inspiration från clinicen vi var på plus från den här Rider pilates "kursen" Det är en ny video med stretchövningar varje dag & det känns verkligen som om det gör nytta för kroppen och för ridningen. 
Efter maten & lite hagmockning satte jag igång & bakade. Elen var billig idag, kors i taket, så det gällde att passa på. 
(null)
Jag gjorde godiskakor och nötkakor. Det är längesen vi hade något hembakat här nu. 
Stephie & Danne kom & tog en fika plus spelade en Canasta. 
Ikväll har jag gjort min pilates dag 3 och stickat. 
Nu ska hästarna få nattamat 
God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0