Vart tog dagen vägen

Den här dagen försvann i ett nafs. När klockan var tre trodde jag att den var runt tolv & nu är den 22.35 & det känns kanske som sju på kvällen. 
Jag red efter frukosten, idag var Sigge torr (inget regn) och hade inte rullat sig. 
(null)

Idag red jag en massa programlinjer, både MsvC & MsvB, det mesta flöt på ganska bra. 
När jag var klar i stallet & hade druckit kaffe gick jag ner till Stephie. Vi tog en promenad först & åkte & handlade sen. 
Vi lagade mat i deras nya kök & hann precis äta innan Anette kom & knackade på. 
Hon fick gå husesyn & sen drack vi kaffe i uterummet. 
Tim kom sen och vi satte igång med köket igen. Frysen kom på plats & vi skruvade lådor till högskåpen för glatta livet. 
(null)

Nu är det väl bäst att jag går & duschar & sover, fast jag inte är trött än. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0