Besök av halvsyster Karin

Idag orkade jag inte gå upp lika tidigt som igår. 
Så det hann bli förmiddag innan jag red. 
Sigge kändes ok & jag tror att han hade sagt samma sak om mig, att jag red ok. 
När vi var tillbaka i stallet dök vår halvsyster Karin upp. 
Kul! 
Hon gick med in och fikade & vi hade mycket att prata om så hon blev kvar till kvart i fyra. 
Bosse åkte till flygklubben & fixade med sitt flygplan direkt efter kaffet. 
Det blev inte så mycket gjort idag men det som inte blev gjort idag kan göras imorgon.
Stephie kom efter jobbet och vi tog en pw i det fina men lite blåsiga vädret. 
Någon mat var det inte tal om förrän Bosse kom hem vid sextiden. 
Då åt vi rostbiff med potatissallad och grönsaker. 
(null)

Nu ska jag försöka orka resa mig & gå ut & vattna + nattfodra. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0