En solig dag

Bosse hade en massa ärenden på stan på förmiddagen så jag tog ut Wilda en stund innan jag red. 
(null)

Sen blev det en stund nere i huset med lite elfix och en vägg vid sovrumsdörren gipsades. 
Efter maten la jag mig en stund i poolen på en gummimadrass. Nu är det +29 i vattnet så det är riktigt skönt. 
(null)

Senare åkte vi ner till huset igen och borrade hål i gipstaket för spotlights och grejade några andra småsaker. 
Stephie kom förbi efter jobbet & tittade på det lilla vi hade kunnat göra idag. Nu fattas det material för att vi ska kunna fortsätta. 
(null)

Precis när jag hade satt mig för att äta lite tacorester messade Stephie och undrade om vi skulle ta en promenad. Så jag åt upp & åkte till henne & så gick vi vid Vättern. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0