Fikabesök, pw & pilates

Jag red som vanligt på förmiddagen. Idag jobbade vi bara i galopp, förutom uppvärmningen. 
Vi hade precis satt oss med varsin kaffe när det knackade på dörren & Karin kom. 
Jag satte på mer kaffe & sen satt vi och pratade i några timmar. 
När hon åkte lagade jag mat. Klockan fyra var vår "lunch" klar. Köttfärslimpa åt vi idag. 
Annars har jag bara tvättat, bäddat rent och rensat ogräs. 
På kvällen tog jag en pw & efter det körde jag ett pass pilates. 
Wilda var med & stretchade 
(null)

Vid nattfodringen fick Sigge komma ut och äta gräs en stund. Nu när det är så ont om gräs på grund av torkan så känns det fel att ta gräsklipparen & klippa det lilla som finns. Det är bättre att hästarna får beta av det. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0