Resenärerna

Alarmet var satt på 05, men jag vaknade av mig själv 04.59. 
Jag gjorde mig iordning och åt frukost plus fodrade hästarna inne. Klockan 06 var jag uppe hos Ester och Magnus för att köra dom till tåget. 
Vi skulle bara till Bankeryds station så det var inte långt. 
Jag stannade till tåget kom & vinkade av dom. 
(null)
Dom har en lång resa framför sig. 
Klockan 07 satt jag på Sigge i ridhuset. Jag hann precis rida klart innan dom skulle börja skruva solpaneler på taket där. 
Idag har vi pysslat här hemma. 
Vi (?….Bosse) har bytt däck på två bilar, & jag har tvättat dom. 
Sen bytte vi alla lysrör i stallet & det är lite mer jobb än vanliga lysrör. Eftersom det sitter "trälådor" fastskruvade över för att inte hästarna ska komma åt dom. 
På eftermiddagen somnade jag en stund ute i solen. Är ju inte så van vid att gå upp tidigt längre. 
När jag vaknade hoppade jag i poolen, det är +31 grader varmt & skönt där i nu. Svalkan kommer egentligen när man går upp. 
Stephie kom efter jobbet och vi tog en promenad & satt sen i solen en stund. När hon åkte hem körde jag ett pilatespass. 
Nu ska jag duscha 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0