Skurkärring

Sigge och jag svettade oss igenom ytterligare ett dressyrpass. Det är fortfarande väldigt varmt & kvavt ute trots regnet i söndags & molnigare väder. 
Vi har fått mer regn idag och nu ikväll har det även åskat lite på avstånd. 
Jag fortsatte svettas sen tillsammans med dammsugaren. 
En utflykt till homeopaten blev det med. Måste ju se till att ha "piller" så att jag klarar hela sommaren. 
Jag tog in två lerhögar från hagen, båda två hade rullat sig ordentligt efter regnet….  Onödigt tycker jag, skönt tycker nog dom..
Jag påbörjade sommarens stora skurjobb idag. Att skura hela stallet för hand. 
(null)

(null)

Fortsättning lär följa flera veckor framöver innan jag är helt klar. Det är många timmars jobb gjort och ännu fler kvar. 
Det var min dag, min städdag. 
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0