Sol och värme

Vi har en riktigt varm, solig och torr sommar här. Det knastrar under fötterna när man går på gräsmattan & det är alldeles gul/brun. 

Jag har haft på vattenspridaren i Sigges ena hage ett par dagar. Jag vill gärna att han ska kunna äta lite gräs ett par timmar om dagen i alla fall. 
Det var väldigt varmt i ridhuset, jag la fram några travbommar som vi roade oss med. 
Efter kaffet hängde vi på släpkärran och åkte till Woody & köpte reglar och taklister. 
Vi lastade av det i huset & åkte hem & åt innan vi åkte ner igen. 
Bosse spikade upp en vägg
(null)

Danne målade kökstaket 
(null)

Och Stephie & jag skruvade ihop garderober. 
(null)
Lite nattamat till hästarna & sen blir det sängen för mig. 
(null)

Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0