Uppe med tuppen

Kvart över sju satt jag på hästryggen i morse. 
Det var skönt att rida innan det blev för varmt. 
Det fick bli ett lite lugnare pass med en hel del trav i låg form. 
(null)

Jag rensade lite ogräs i växthuset sen & B var ute med Wilda. 
(null)

(null)

Sen åkte vi ner till huset & satte igång. 
Stephie och jag åkte en sväng till Woody också & köpte mer gipsskivor och en OSB-skiva. 
Tim kom också & hjälpte till. 
Jag åkte hem sen och lagade mat. 
Det serverades grillat med rostad färskpotatis, champinjonsås och vitlöksbröd. Till efterrätt åt vi hallonpaj med vaniljvisp. 
(null)

Efter maten fortsatte vi med renoveringen. 
Just nu är det saker som tar mycket tid men inte syns så mycket. 
(null)

(null)

Klockan var över åtta innan vi kom hem. 
Dags att natta både hästarna och mig själv.    Är inne i en period när jag sover lite sämre, jag vaknar flera gånger varje natt. Men jag har en bra ljudbok (Mari Ljungstedts nya) så jag lyssnar på den & oftast somnar jag om då efter bara ett par minuter. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0