Blåbärsmuffins

Idag hade jag lite jobb att göra först, lite bokföring och mailkontakt med revisorn.  Wilda var med & hjälpte & stjälpte.  
(null)

Jag & Sigge gick till ridhuset på förmiddagen. Det var rätt stökigt utanför med en häst som gnäggade hysteriskt och for runt i sin lilla sjukhage. Sigge var duktig & lyssnade på mig ändå även om han blev lite "störd"
Det är så dumt att ha hagar precis runt ridhuset, inget säkerhetstänk där inte. 
Anette hörde av sig & ville ta en fika, vi bestämde att hon skulle komma hit vid tre. 
Jag gjorde laxfiléer i foliepaket & medan dom var i ugnen vispade jag ihop smet till blåbärsmuffins. 
Jag hann precis ta ut muffinsarna ur ugnen när Anette knackade på. 
Efter fikat tog vi in hästarna & gick på promenad. 
Våren kanske är på väg trots att det har varit gråmulet idag med 
(null)

(null)
Snödroppar 

Ett pilatespass och ett par varma mackor har jag roat mig med ikväll. 

(null)
Wilda myser
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0