En halvdan dag

Idag vaknade jag med huvudvärk. Förhoppningen var att det skulle gå över när jag var ute hos hästarna. 
Men den fanns kvar även efter frukosten så två Alvedon svaldes ner innan jag gick ut för att rida. 
Sigge vilade igår & hade samlat på sig lite extra energi. Det står alltid en stol & en pall i ena hörnet i ridhuset. Inget konstigt med det. Men, idag stod det TVÅ stolar plus pallen där. 
Läskigt! 
Ibland undrar man hur deras lilla hjärna fungerar. OM den fungerar…
Han skärpte till sig ganska snabbt & gjorde det jag bad honom om & gjorde det bra så vi var nöjda båda två. 
Huvudvärken fanns kvar när jag kom in. Så jag tog en Treo till kaffet & satt kvar i soffan tills det kändes bättre. 
Vi hade rester kvar som vi värmde & åt. Efter maten var huvudvärken borta men då sa magen upp sig istället. 
Jag har städat huset men inte gjort så mycket mer. 
Wilda har tillbringat dagen på ungefär samma sätt, tagit det lugnt alltså  (inte städat) 
(null)

Två rostade mackor och en kopp te blev mitt fredagsmys idag. 
Trevlig Helg 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0