Inställd middag

Inget skönt väder idag, det har regnat av & till & känts kallt. 
Jag vaknade i alla fall utan både huvudvärk & magont, så skönt. 
Jag gjorde min pilates efter frukosten och hann klart innan Stephie messade & sa att hon jobbat klart & var på väg. 
Jag gjorde Sigge klar & så körde vi ett träningspass. Mycket gick bra (inte allt) & jag är nöjd. 
(null)

(null)

(null)

Vi käkade lite när jag kom in. Meningen var att vi skulle åkt till Mats & Marie klockan fem på mat och canasta. Men Mats hörde av sig halv tre & sa att han hade fått feber. 
Så kvällen tillsammans blev inställd. 
Jag duschade, tog in hästarna & åkte till Ica & köpte en grillad kyckling till kvällen. 
Sen åkte jag hem till Stephie. Jag hade lovat att köra in henne till stan, där hon skulle festa lite med några kompisar från jobbet. 
(null)

(null)
En festfin & en hemmakvällsful 😂
Tim har åkt upp till Åre idag med några kompisar för en veckas skidåkning. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0