Lasthjälp & regn

Efter frukosten satte jag på mig ridkläderna & gick ut. Men först gick jag över till Pia för att hjälpa henne att lasta Ice som skulle till veterinären. 
Han var lite tveksam till transporten först men gick in efter en liten stund. 
Vid tio satt jag på Sigge i ridhuset. Han var fin idag, vi red igenom Msv B:1 på slutet & det gick helt ok. 
Jag putsade av alla grejerna efter och putsade stövlarna. 
Det är väldigt slaskigt här nu för det har regnat mer eller mindre hela dagen. 
Jag valde pilates inomhus istället för pw idag på grund av vädret. 
Till middag gjorde jag kassler & broccoligratäng med ris. 
Wilda vill gärna krypa upp på bordet trots att hon inte får. Idag försökte hon smyga upp under ett reklamblad för att vi inte skulle se henne. 
(null)

(null)
Knaskatt
Jag renbäddade sängarna och tvättade lakanen, fördelen med dåligt väder (blåst) är ju lite billigare el. 
Sen har jag "slitit" vidare med stickningen. Ett tips till alla som funderar på att dra upp stickningen från fel håll är; -Gör det inte! 
(null)
Mysigt sällskap har jag ändå. 
Nu ska jag gå ut i ovädret & mata pållarna. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0