Morgonpromenad & service

Uppe med tuppen (?) idag igen, 06.30. 
Halv nio träffade jag Anette & Dante nere vid Vidablick. Vi tog en härlig, lite kylig, promenad på fem kilometer. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Sen bjöd Anette på gott fika i solen. 
När jag kom hem stod det biltvätt på schemat. Min bil, transporten och Volvon blev rena & fina. 
En laxsida åkte in i ugnen som vi sen åt med potatis hollandaisesås. 
Direkt efter maten åkte vi in till Atteviks med min bil som vi bokat service på till imorgon. 
Hem igen & drack en snabb kopp kaffe innan jag gick ut för att rida. 
Men jag hann bara börja borsta Sigge så kom Bosse ut & sa att min bil redan var servad och klar. Sigge fick gå in i boxen igen & vi körde in till stan en gång till. 
Drygt fem tusen kronor fattigare styrde vi hemåt i värsta rusningstrafiken. Det tog mer än dubbelt så lång tid hem än det brukar. 
Jag bytte om till ridkläder igen sen & red. 
Stephie var snäll & kom & körde en träning med oss. Alltid lika bra! 
(null)
Lite eftermys, kan man säga så? 
Jag hann med en timmes pilates också, det känns som om det har varit fullt upp hela dagen. Nu dax att sova. 
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0