Söndag med både träning & vila

Det blev ett pass pilates efter frukosten. Sen tog vi en fem kilometer lång promenad Bosse & jag. 
Det har varit mulet här men plus åtta grader & vindstilla så rätt skönt ändå. 
Efter kaffet tog jag in hästarna. Det var en riktigt lerhög som mötte mig. 
(null)

(null)
Hur kan man ens komma på tanken att lägga sig ner i geggan. Tack & lov för att han har täcke i alla fall! 

 Stephie kom strax efter & vi tog ut Sigge på en tur. Han var lugn & snäll idag & det är ju alltid skönt. 
(null)

(null)
- Om jag ser riktigt söt ut kanske jag får en morot snart….(självklart fick han det!)

Bosse hade lagat mat medan vi var ute. Vi åt fläskkotletter idag. 
Han åkte på ett möte sen & jag tog en powernap i soffan. 
Jag har slagits med stickningen ett tag också. Det går inte fort precis, jag håller fortfarande på att dra upp. 
Wilda kom & låg i knät medan jag höll på med stickningen. Annars är hon inte så glad på mig nuförtiden för det är jag som får ge henne medicin två gånger om dagen. 
Det är en gel som ska smörjas på hennes tandkött. Hon gillar det inte kan jag säga. 
Dax att nattfodra 
Sov gott 
Kram ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0