Fredag igen

Inatt sov jag bättre tack och lov. 
Hästarna var nöjda med att få gå ut & äta sitt frukosthö i hagen som vanligt. 
Sigge fick vila idag. 
Vi åkte ner & lastade spån på förmiddagen. Det är tydligen en bristvara i år. Det byggs mindre & hyvleriet här nere har inte så mycket att göra & då blir det inte heller några restprodukter (spån) 
Nu hämtade vi 18 balar till och borde klara vintern. 
Vi tog en promenad mellan kaffet och maten. 
(null)
Grått och lite kyligt var det men vi var ordentligt klädda idag. Jag hade till och med mössa. Brukar slarva med det men det är ju faktiskt skönt att ha när det är kallt. 
Bosse gjorde varsin räksallad sen. 
(null)

Jag handlade lite sen, matsäck till imorgon när vi ska lämna Bea & hämta Charm. 
Jag bytte vatten i hagarna och skurade Beas box sen för att det ska vara lite fräscht till lille Charm. 
Det blev ett pass pilates också. 
Ikväll åt vi grillad kyckling med ett glas rosé till. 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0