Bakdag

Jag var uppe hyfsat tidigt idag med. Vintertiden gör nog att jag vaknar lite tidigare än innan. 
Regnet vräkte ner som vanligt så hästarna fick äta frukost inne & sen red jag när vi båda hade ätit. 
Jag gjorde massor med halvhalter först, han är alltid lite stark och "på" när han inte har jobbat ordentligt på ett par dagar. 
Då gäller det att få honom att lyssna. 
När jag var klar i stallet kom Magnus ner för att  få hjälp av Bosse att byta däck på bilen. 
Ester kom också förbi, men på cykel. Hon hade sina vinterdäck på pakethållaren och skulle cykla till cykelreparatören för att få däcken bytta. 
Vi pratade lite om utflykten vi ska åka på imorgon. Det ska bli kul! 
Efter maten bakade jag. 
Jag gjorde nötkakor och kokostoppar. 
(null)
Jag har äntligen fått till nötkakorna så att dom inte flyter ut & blir platta. Har provat flera olika recept men alls har flutit ut. Nu modifierade jag receptet (& skrev ner det så jag har det till nästa gång) och dom blev jättebra. 
(null)
Vi ska ha med lite fika imorgon. 
När jag vattnade blommorna såg jag att det är höstfärger på bladen här inne med. Undrar om det är för att dom här murgrönorna stod ute hela sommaren och en bit in på hösten? 
(null)

Jag tränade pilates sen innan jag duschade och tvättade håret. 
Te med toast åt jag till kvällsmat medan Wilda värmde mina ben. 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0