Bra galopp, fika & limpa

Idag fokuserade Sigge (?) & jag på galoppen. Jag var nöjd, fick till en bra känsla, fin form och rena byten. Så skönt! 
Jag avslutade med att longera några varv, vilket funkar jättebra nu, efter ridningen. 
(null)
Det börjar väl bli dax att lina några varv före ridningen nu, men det drar jag mig lite för eftersom han brukar flippa ur helt. 
Mats var här när jag kom in & vi tog en fika med kanelbullar. 
Sen gick jag ut och tvättade Stephies sommardäck och packade in dom för vintern. 
Jag gjorde köttfärslimpa med potatis och sås till "lunch", om det kallas lunch när man äter vid halv tre, tre-tiden. 
Dagens pilatespass fick mig både att känna mig smidig & klumpig. I vissa rörelser kände jag mig ungefär lika böjlig och som ett kylskåp. Får nog köra det här passet flera gånger & se om jag blir lite mjukare 
Stephie och Danne kom förbi med Tims cykel efter jobbet. Han hade fått punka som behöver lagas. Vi pratade en stund innan dom åkte hem till sig. 
Vi åt grillad kyckling ikväll. 
Wilda vaktade stickningen medan jag åt. 
(null)
Sen la hon sig i mitt knä igen när jag fortsatte att sticka. 
(null)

Trevlig helg! 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0