Bra lördag - dålig söndag

Jag hade en bra lördag tillsammans med Stephie   
Bosse var iväg med Kjell och Danne var på svensexa. 
Jag var ute med Wilda först en liten stund, men eftersom det regnade ville hon snart gå in. 
(null)

Då gjorde jag iordning Sigge och Stephie kom upp & körde en träning med oss. 
Som vanligt gav den mycket och nu har vi en del att träna på i veckan. 
Det blev pannkakor till lunch sen. 
(null)

När dom var uppätna fick hästarna gå in & vi åkte på stan. 
(null)

Vi tittade på stolar till S&D & provsatt en massa. Handlade lite matsäck till söndag när vi skulle titta på Alice som tävlade i Linköping. Sen åkte vi till A6 och S köpte en massa julpynt & julsaker. 
När vi kom hem åt vi stuvade makaroner med kassler. 
Sen blev det läggdags. 
Vid 02.30 vaknade jag av en djävulsk huvudvärk. Jag trodde att jag skulle kunna somna om, klockan skulle ju ringa kvart i sex. 
Men det gick inte bra & när jag sen gick upp & tog två Alvedon så var det för sent. 
Dom kom upp igen. 
Så har jag haft det hela dan. Huvudvärk & illamående. 
Migrän? 
Tredje gången i mitt liv i så fall. 
Vid halv fyra kunde jag äta en skorpa & dricka lite te. 
Nu på kvällen har jag ätit en macka & det har gått bra. 
Som ni förstår blev det inget Linköping för mig, så tråkigt. 
Stephie fick med sig Danne istället & det gick bra för Alice. En tredjeplats i kürfinalen. Så kul! 
Nu ska jag försöka sova i natt & hoppas på en piggare dag imorgon. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0