Det regnar & regnar đŸŽŒđŸŽ¶

och jag Ă€r faktiskt tacksam för det, att det inte snöar som hos min Syster Mia i Karlstad och hos min Syster Kikki i Falun. 
Vi Ă€r lite utspridda geografiskt, tyvĂ€rr. Jag hade gĂ€rna bott nĂ€ra mina systrar. Men det var ju jag som flyttade ivĂ€g frĂ„n Karlstad först,  sĂ„ jag fĂ„r vĂ€l skylla mig sjĂ€lv


Det lĂ„g ocksĂ„ tjock dimma i trĂ€dtopparna. 
(null)

Jag sov ok i natt och vaknade utan huvudvĂ€rk, tack och lov. 
Lite svag efter gĂ„rdagen men Ă€ndĂ„ okej fodrade jag hĂ€starna inne & gick in & Ă„t frukost sjĂ€lv innan jag gick ut & sadlade Sigge. 
Han sĂ„g till att fĂ„ lite kli och gos med. 
(null)

(null)

Jag joggade honom i ridhuset & det var ungefĂ€r det jag orkade med. 
NĂ€r jag kom in stod kaffet pĂ„ bordet och B-O var pĂ„ vĂ€g hit. Vi fikade tillsammans innan dom gick ut i tĂ„grummet & grejade. 
DĂ„ satte jag mig i soffan med Wilda i knĂ€t ett par timmar, det var skönt. 
Sen lagade vi mat, laxfilĂ©er med philadelphiaost och potatisklyftor & andra grönsaker i ugnen.  
Jag kĂ€nde vĂ€l att jag inte orkade göra sĂ„ mycket mer idag sĂ„ jag intog sofflĂ€ge igen. 
Men Stephie ringde efter jobbet & undrade om vi skulle gĂ„ en svĂ€ng. 
SĂ„ jag drog pĂ„ mig bĂ„de varma och vattentĂ€ta klĂ€der och gick ivĂ€g. Mössa, vantar och reflexvĂ€st var ocksĂ„ nödvĂ€ndigt. 
(null)

Usch, vad det Ă€r mörkt nu, det blir vĂ€ldigt pĂ„tagligt nĂ€r vi Ă€ndrar till vintertid. 
Efter en dusch Ă„t jag en tallrik fil med Wilda sittande precis brevid. Hon vill gĂ€rna fĂ„ slicka skĂ„len nĂ€r jag har Ă€tit klart. 
(null)

God Natt 
Kram ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0