Dis & Dimma

Det var jättedimmigt i morse. Man kunde inte se långt bort alls. Det lättade lite under dagen men har varit grått och fuktigt med duggregn. 
(null)

Sigge och jag tränade vidare på det vi jobbade med i helgen. 
Jag satt med bokföringen igen på eftermiddagen och tränade både pilates och styrka. 
Bosse och jag tog en pw också & hann precis hem innan det började duggregna igen. 
Vi har ju varit rädda för att vi måste riva upp hela golvet i badrummet nere för golvvärmen har packat ihop…. Inte kul & väldigt dyrt..
(null)

Men efter samtal med Ralf (elektrikern) bytte Bosse termostaten på väggen och det funkar! Så skönt att det var så "enkelt" och billigt i jämförelse med att göra om hela badrummet. 
(null)

Jag gick ut i stallet en sväng och pysslade om båda hästarna lite också. 
Bea fick pälsglans i man & svans & jag borstade henne lite extra. 
Sigge fick hovarna smörjde med Alosin och lite massage. 
Nu ska jag gå ut igen och natta pållarna och lägga mig sen. 
God Natt 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0