Duktig häst & äppelkaka

Det var bara +2 grader när jag gick ut i stallet på morgonen. Lite frost syntes i gräset här & där. 
Men soligt har det varit idag med. 
Stephie kom upp & tittade på mig lite medan jag red. Skolorna börjar bli bättre & dagens pass kändes riktigt bra. 
(null)

S åkte till Jfk sen för att ha träning med andra elever. 
Vi åt tillsammans när hon var tillbaka, Danne spelade golf idag. 
Efter maten gjorde jag en äppelkaka som vi åt med vaniljvisp. 
Det är ju synd att sitta inne när solen skiner ute. Så vi tog på oss tjocka jackor & vantar & Stephie satte en mössa på huvudet & gick ut på en promenad. 
Bosse var inte lika välklädd…. ingen jacka bara en väst & han frös. 
(null)

Lite jobb blev gjort hemma sen. 
Vi lastade upp virke och en diskbänk/diskho på höloftet. 
(null)
Diskbänken är från Stephie & Dannes hus och ska sitta i stallet sen. Vi ska byta ut den gamla. 
På kvällen ringde Stephie & behövde låna lite creme fraiche så jag sprang ner med det. 
(null)
Så skönt att vi bor så nära nu! 
Danne hade köpt en köttkvarn & skulle premiärmala kött till köttfärs. Som sen skulle bli till köttbullar. 
(null)
Köksmästarn in action. 
Nu har jag tagit en dusch & tvättat håret och ätit en tallrik fil. 
Bara sista kvällsjobbet i stallet kvar. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0