En härlig spa-dag på Hooks Herrgård

Vi fick ett presentkort från Tim för ett tag sen. 
Idag var det dags att nyttja det. 
Spa, massage och trerättersmiddag var bokat på Hooks Herrgård. 
Vi har haft det jätteskönt! 
(null)

Vi började med varsin massage. Så skönt. 
(null)

Sen simmade jag några hundra meter medan Bosse satt i bastun. Sen gick vi ut i den varma poolen vid sjön. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag hade någon idé om att jag skulle hoppa i sjön som idag var +13 grader varm (kall!) Jag blir aldrig någon vinterbadare, tog mig bara i till hälften sen gav jag upp & sjönk ner i den varma goa poolen istället. 
Bosse stoppade också ner fötterna men inte mer. 
Klockan 18.00 hade vi bord bokat i den fina restaurangen precis vid sjön. 
(null)

All mat var jättegod. 
Förrätten var Husets skagenröra 
(null)

Huvudrätt - Oxfilé med potatispuré 
(null)

Efterrätten bestod bland annat av chokladmousse 
(null)

Riktiga konstverk & magiskt gott allting. 
Innan vi lämnade bokade vi en ny spadag med  massage i slutet av november. Vi hade pengar kvar på presentkortet. 

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0