En helt vanlig onsdag

Idag har det inte hänt något särskilt här. Det hör ju inte till ovanligheterna i och för sig. 
Det är inte ofta det händer något alls! 
Sigge fick en vilodag och istället tog jag ut Wilda. 
(null)

Bosse var i verkstaden nästan hela dagen och mekade med Volvon (den blå) 
Handbromsen är nu lagad, vinterdäcken är på och rost är slipad. 
Wilda tjatar alltid på att få gå ut på förmiddagen men sen vill hon oftast inte vara ute så länge. Hon gillar inte vädret och det finns inte så mycket att göra för henne. 
När hon hade gått in tog jag en lång pw på drygt en timme. Regnkappan var på men jag slapp regnet, däremot var det kallt. 
(null)

(null)

Resten av dagen har jag städat, lagat mat, mockat hagar och tränat. Jag hann inte riktigt klart i hagarna för det började regna ordentligt så det får bli en vända till imorgon om vädret tillåter. 

God Natt från oss 
(null)

Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0