Frost & dubbelpromenad

I morse var det frost i gräset. Termometern var på nollan när jag gick ut halv åtta. 
(null)

Sigge gick helt ok, Stephie tog en promenad upp till ridhuset & hann se oss den sista kvarten ungefär. Då jobbade vi med att i bakdelsvändningen fatta galopp & bli kvar i vändningen, galoppera några språng & sen tillbaka till skrittpiruett. 
Det är mycket att tänka på där! 
Vi skrittade med ner till Stephie sen & Sigge fick ett äpple. 
(null)

Sen ville han inte gå hem igen. Då kan han bli lite som en tjurig ponny 😅
(null)

(null)

Vi hade rester sen helgen som vi värmde & åt idag. Sen tog Bosse och jag en ganska kort promenad. Han skulle upp & ha flyglektion sen. 
(null)

Jag tränade pilates och efter det gick jag ut putsade fönstren i stallet. 
När hästarna hade gått in tog jag en timmes pw. Bäst att passa på när vädret är så fint. 
(null)

(null)
Efter en dusch gjorde jag stuvade makaroner som jag plötsligt blev sugen på. 
Nu sitter jag i soffan med matkoma. Ute är det kolsvart sen en tag tillbaka, mörkt och kallt. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0