Ingen nytta gjord

Det är fredag igen, skönt för alla er som jobbar! 
Visserligen fredag den trettonde men vi har överlevt den utan missöden tack & lov. 
Jag & Sigge hade bra kommunikation idag & även bytena funkade fint. 
(null)
Höstfärgerna börjar komma. 
När kaffekoppen var tom & yatzyn avgjord kröp Wilda upp i mitt knä. 
(null)
Det händer ju inte så ofta som ni vet så när hon gör det då sitter jag kvar. Reser mig inte & går utan sitter lugnt kvar och …. somnar !
Skönt när man kan välja att inte göra något speciellt en hel dag. 
Jag tog mig i kragen och tränade drygt en timme på eftermiddagen i alla fall. 
Både pilates och styrka körde jag, ute regnade det så det blev ingen promenad. 
Sigge såg väldigt tacksam ut när jag kom för att ta in dom, inget skönt att stå ute i regnet. 
(null)

(null)

Fredagskvällen förgyllde vi med kex, ost & vin. 
Skål och Trevlig Helg 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0