Kanelbullar & ägg/laxmuffins

Som vanligt red jag efter frukosten. Jag hade tänkt lägga fram några bommar idag men det var en tjej till som red så jag tar bommarna imorgon istället. 
(null)
Lite after ride stretch, eller helt enkelt lite klåda. 

(null)

Vi drack en snabb kopp kaffe med ett par smörgåsrån till & sen åkte vi & handlade. 
Det är ju den 4 oktober idag och kanelbullens dag så jag satte en deg på jäsning samtidigt som vi lagade mat tillsammans. 
(null)

Jag packade en påse till Ester som hon hämtade efter jobbet. Skönt att kunna ge igen något efter alla kantareller vi har fått. 
Halv fem hade vi tid för att vaccinera Wilda hos veterinären här i Bankeryd. Det gick både snabbt & smidigt. 
Till kvällsmat gjorde jag äggmuffins med kallrökt lax och babyspenat som vi åt med keso. 
(null)

(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0