Lugn lördag

Bosse åkte iväg före tio för att titta på Felix hockeymatch. Han hämtade upp Tim på vägen också. 
Min tränare (Stephie ) kom till ridhuset och drillade mig och Sigge. Öppna & sluta i trav plus galoppslutor övade vi mest. 
Som vanligt lite svårt ibland men roligt. 
(null)

Vi gick in & fikade efter, Danne kom också upp. 
Sen åkte jag till Ica, S&D åkte till stan och Bosse och Tim gick ut i garaget. 
Jag köpte lövbiff & pommes & lagade mat till allihop. 
(null)

(null)

Solen har lyst från himlen idag men det har både blåst och varit kallt. 
(null)

(null)

Stephie och jag tog en promenad framåt kvällen. 
(null)

Nu ska jag hänga en tvätt & sen gå ut & pussa hästarna godnatt. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0