Oktober

Det har blivit oktober & med det följer mörkret vilket inte är roligt. Men det är bara att vänja sig för värre blir det ju tyvärr. 

Jag var seg i morse, det blev ju lite sent inatt. Även hästarna fick vänta länge på sin kvällsmat så Bea tog en liten powernap på förmiddagen. 
(null)

Sigge & jag tränade vidare på det vi gjorde igår. Men jag fick börja med att plocka bort en död duva som låg mitt i ridhuset, blää. Den saknade dessutom huvud… vart hade det tagit vägen liksom ?!
Jag körde ett pilatespass efter kaffet och sen lagade jag mat. 
Ester hörde av sig när hon kom hem från jobbet & undrade om vi skulle ut & gå. 
Vi tog en lång runda & pratade och skrattade som vanligt en massa. 
(null)

(null)

Vi mötte S&D när vi nästan var hemma & dom gick med in & gosade lite med Esters söta kattunge. 
Kvällen har varit lugn med en kopp te framför tv:n
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0