Ösregn

Usch, vad det har regnat idag. 
Det dånade ordentligt på ridhusets plåttak när jag red. Men Sigge gick bra, idag gjorde jag en massa halvhalter i början. Sen red jag en hel del skolor och byten. 
Sigge fick gå ut en stund till i regnet, stackarn. Jag skäms lite när jag släpper ut dom i hagarna när det är dåligt väder. Men dom kan ju inte heller stå inne hela dagarna.  
Fördelen för våra hästar är väl att jag tar in dom tidigare om det är skitväder. Inne hos grannen får dom vara ute till nattfodringen oavsett väder. 
Jag valde inomhusaktiviteter istället på eftermiddagen. 
Jag tränade både pilates och styrka, städade, vattnade blommorna och lagade mat. 
Wilda sov i sin stol, hon vände i dörren när hon såg att det regnade, ville inte alls gå ut idag. 
(null)

Framåt kvällen letade jag fram min stickning & ska försöka göra den klar. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0