Oväntat svar & kyla

I morse när jag gick ut i stallet blev jag väldigt snopen! 
Jag säger alltid -Godmorgon hästarna, innan jag kliver in i stallet. Oftast svarar Sigg med en gnäggning. 
Men döm om min förvåning när någon svarar  -godmorgon?!?
Haha, det var Siri, inte Sigge eller Bea som lärt sig prata 😅
Ridningen sen gick bra. Jag red med ett annat bett idag & annat träns. Jag tror att det är bra att byta någon gång ibland & Sigge är lite speciell i munnen. 
Han blev lite starkare på detta bettet (ett Sprenger) så imorgon rider jag nog på det vanliga Fager-bettet igen. 
(null)

(null)
Han är finare i detta tränset men som sagt, det är både bettet och nosgrimman som gör att han är lättare i munnen med det andra tränset. 
Vi åkte & handlade sen & lagade köttfärspaj när vi kom hem. 
Det blev en promenad idag med. En väldigt kylig sådan, vi frös fast vi gick ganska snabbt & hade klätt på oss ordentligt. Både mössa & vantar plus vinterjackan var på. 
(null)

Jag värmde mig med ett styrkepass sen innan jag duschade. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0