Projekt ändra sovstil

Jag har alltid sovit på mage, utom när jag var gravid. 
Alla (?) tycker att det är konstigt men det är absolut skönast att lägga sig på magen & sova. Förutom lite problem med nacken & kudden. 
Men på senare tid har jag vaknat med ont i ländryggen. 
Denna veckan har jag bara sovit på sidan, vågat vägra sova på magen. 
Ryggläge är inget alternativ, då mår jag ofta illa…
Nåja, projektet, eller försöket, fortsätter så får vi se var det slutar. Kanske med platt fall, på magen igen?!?
Idag har vi fått regnskurar och det har blåst jättemycket sen eftermiddagen. 
Sigge var duktig idag, vi gör mycket tempoväxlingar och många halvhalter. 
(null)

Det blev en längre stund i soffan när vi drack kaffe, lite Yatzy och lite tv. 
Jag tyckte väl att jag var flitig nog igår. 
Jag ryckte ändå upp mig och gick ut och skurade växthuset. 
Nu är det rent & fint inför vintern. 
(null)
Några krukor med paprikor står kvar därinne. 
Jag drog upp några morötter & tog med in som vi sen åt till lunchsoppan. 
(null)

Jag har som sagt varit lite lat idag, bara stickat och spelat keyboard. 
Tim kom förbi en stund också men skulle vidare på AW med jobbet + hockey efter det. 
Trevlig helg 

Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0