Promenad x 2 & fönsterputs

Jag vaknade till ösregn men som tur var hade det redan slutat när jag släppte ut hästarna klockan åtta. 
Anette kom vid nio & vi tog en promenad. 
När vi var tillbaka bytte jag om till ridkläder & gick till ridhuset med Sigge. 
Idag joggade jag honom mest i lägre form. 
Bosse lagade maten idag medan jag dammsög. 
Efter maten sken solen ute så jag bestämde mig för att putsa några fönster. Det slutade med att jag putsade alla. Så skönt att ha det gjort inför vintern. Nu är det bara stallfönstren kvar. 
Det är ju synd att inte vara ute när vädret är så fint, jag tog en pw till. 
(null)

(null)
Det börjar komma lite höstfärger på träden 
Men det är fortfarande väldigt grönt faktiskt 
(null)

(null)

Jag hann med ett pilatespass också innan jag duschade & åt en tallrik fil. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0