Rolig träning!

Usch vad det har regnat i natt. 
Det regnade för fullt när jag gick ut och morgonfodrade så hästarna fick äta frukosten inne. 
Jag gick in & åt min frukost lite snabbt & fixade mig & gick sen ut igen & gjorde iordning Sigge. 
Stephie kom & hade träning för oss. Som vanligt hittar hon precis rätt med vad vi ska träna på. 
Det är så roligt när man får instruktioner & får det att funka. Även om det inte är lätt & kräver en hel del tid ytterligare. 
Ridningen är så rolig just nu, det går ju lite upp och ner men nu är det upp! 

Bosse var på flygklubben så jag fortsatte med jobbet (bokföringen) när jag kom in. 
När han kom hem åt vi en räksallad. 
Wilda hjälpte till lite i diskmaskinen efter maten. 
(null)
Hon är hopplös med att hoppa in överallt i skåp och lådor. 
Stephie, Danne & jag tog en höstpromenad sen, det var riktigt grått väder men uppehåll. 
(null)

Imorgon ska vi ätavlite familjemiddag här igen så jag behövde handla lite till det. 
Inte bästa tiden att handla på kanske, en lördag efter fem, det var fullt på Ica. Särskilt vid lösgodiset som jag var sugen på…
Inte bara jag visade det sig när vi kom hem 
(null)
Wilda tog ett vigt hopp med huvudet före rakt ner i påsen! 
Hoppas att ni har en trevlig lördagskväll 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0