Tack & lov ingen snö

Snövarningen för idag stämde inte som tur är. Det har inte varit skönt väder, både blåsigt och regnskurar men jag är glad när jag slipper snö. 
(null)
Det sägs väl att det ligger en skatt vid regnbågens slut?! Ser ni att den slutar i Sigges hage? Min skatt ❤️
(null)

Jag red Sigge mest i lång & låg form, lösgörande & tempoväxlingar. 
(null)

Det har varit en väldigt lugn fredag här i Kolaryd. 
Vädret inbjöd inte till uteaktiviteter så jag tog itu med jobbet istället. Bokföringen alltså. 
Tog en rast & gjorde min pilates också innan jag fortsatte. 
Vi åt fajitakyckling ikväll med ett glas rosé & nu är det soffhäng framför tv:n en stund innan nattfodringen. 
(null)

Trevlig helg 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0