Tappad känsla & Nytt recept

Stephie kom upp & höll en träning idag med. Men jag lyckades inte hitta rätt känsla som igår. 
Som tur är avslutade vi med riktigt fin trav i alla fall. 
Nu har jag en hel del att träna på i veckan som kommer. 
(null)
Vilket skägg & mustasch han har! Snyggt! 
Efter kaffet satte jag igång med maten. 
Jag provade ett nytt recept som jag tyckte lät gott. Det var helstekt fläskytterfilé i magisk sås. Till det gjorde jag pressad potatis och en god sallad. 
(null)
Köttet är toppat med hackad basilika och hackade valnötter. 
(null)
Stephie och Danne kom & åt med oss. 
Alla var överens om att det var väldigt gott.     Till efterrätt åt vi fruktsallad. 
Det blev en canasta också. 
Sen la jag upp ett par byxor åt Stephie & fick som vanligt hjälp av en väldigt nyfiken katt. 
(null)

(null)

(null)

Jag fortsatte sy inne i soffan sen, fast för hand med nål & tråd. En av Bosses jackor har legat trasig länge & jag har inte orkat laga den. Men nu så har jag sytt ihop den både under armen och lappat ihop den söndertrasade fickan. 
Jag har ett par plagg till att laga men det blir inte ikväll. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0