Varierande väder

Vi vaknade till ett riktigt ruskigt höstväder. Ösregn i kombination med storm. 
Inget man vill gå ut i, eller släppa ut hästarna i. Men det slutade regna när Sigge hade ätit upp sitt kraftfoder så dom fick gå ut ändå. 
Det höll uppe ända tills vi hade kommit in i ridhuset sen. 
Idag la jag fram några bommar och red mest i lägre form. 
Clownen Sigge ville inte posera idag 😅
(null)

(null)
Knasen
Vi gjorde en laxsida med romsås till lunch. 
Sen städade jag huset. 

Från detta vädret …..
(null)
…..klarnade det upp medan jag städade så jag klädde på mig & tog en pw 
(null)

Ikväll har vi ätit våfflor & tittat på Bonde söker fru. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0