Vinterförberedelser

Sigge och jag gick till ridhuset som vanligt efter frukosten. 
Jag skrittade & travade & red lätt lite längre än vanligt innan vi började "jobba". Detta eftersom han vilade igår och brukar ha extra energi då och då lätt blir stark. 
Men idag blev det bra, han var fin & vi red skolor & byten sen. 
Efter kaffet var det dags för bilvård. 
Bosse körde ut min bil från verkstan (där den har fått flytta in)
Jag tvättade den först och sen bytte Bosse till vinterdäck. 
Sommardäcken är nu tvättade och inställda i garaget. Skönt att ha det gjort. 
Vi åt ju så himla gott igår så idag fick det bli en sallad. 
(null)

Dagen började soligt men det mulnade på allteftersom. Så när jag gick ut för att mocka hagarna vid fem-tiden hade det börjat regna. 
Men jag kämpade på ändå. 
(null)

Sen bytte jag om till träningskläder och körde både pilates och styrka. 
En av pilatesrörelserna ser ut så här. Den heter pretzel (kringla) & var inte helt lätt i början men man stretchar skönt i den. 
(null)

En dusch efter det och en tallrik med fil, keso & flingor samtidigt med kissemys avslutade min dag. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0