A6, Sambosak & Skogens Guld

+12 grader och mulet vaknade vi upp till denna söndag. 
(null)
Sigge fick en vilodag så på förmiddagen var jag först ute med Wilda sen städade jag och fixade med tvätten. 
Vid tolv följde jag med Stephie och Danne upp till A6. Dom båda behövde köpa kläder, jag var bara med som lite smakråd (kanske) 
Vi köpte med mat hem från Sambosak (libanesisk mat) som vi åt hemma hos mig. 
Efter en stunds soffhäng gick jag ut & tog in hästarna & sen grävde jag upp sommarens sista potatisar. 
(null)

Jag ryckte manen på Sigge också. 
När vi kom hem från A6 hängde det en påse på dörren. 
(null)
En påse med Skogens Guld. 
Bosse fick detta i födelsedagspresent av Karin och Maggi. På kortet från dom stod det att skogens guld stod på tillväxt.
Men nu var det dags. Fem liter kantareller ! 
(null)

(null)

(null)

Nu ligger det en hel del "guld" i frysen. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0