Bra träning & Leva Café

Jag gick ut med Wilda efter frukosten. 
(null)

Hon lekte på uteplatsen en stund sen blev hon rädd för något & sprang iväg. Som tur var hann jag ikapp henne & då ville hon gå in. 
(null)

(null)
Inte mig emot för då kunde jag gå & göra iordning Sigge för ridning. 
Stephie kom upp & körde en rolig träning med oss. Vi siktade mest in oss på skolor & jag var riktigt nöjd efteråt. 
(null)

(null)
- Kanske lillmatte har en godis till mig när jag var så duktig? -Jag går & kollar! 
Danne kom upp efter & vi tog en fika tillsammans. När vi satt i soffan fick jag ett meddelande från Anette som undrade om vi skulle åka på en liten utflykt. 
Hon undrade om jag kunde vara klar om en kvart. 
Jag svarade ja & blev hämtad här & vi hamnade på Leva Cafe utanför Hok. 
(null)

Ett pittoreskt Café med ett orangeri och en liten inredningsbutik. 
Deras specialitet är belgiska våfflor med olika toppings på. 
(null)

(null)

(null)
Vi valde en lite "matigare" med päron, babyspenat, valnötter och brieost. 
Jättegott. 
Men jag kände att jag behövde lite mat i magen när jag kom hem vid femtiden. 
Tacos går snabbt och enkelt att fixa så det fick det bli. När det var uppätet gick jag ner till Stephie och vi tog en promenad. 
(null)

Ett glas vatten, soffan & tv förgyllde min lördagskväll. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0