En liten tjej đŸ©·

Grattis till Stephie och Danne som blir förĂ€ldrar till en liten flicka i februari 💝
& grattis till mig som blir mormor! đŸ‘”đŸ»

Jag gick upp tjugo över sex i morse för att hinna med hĂ€starna, mig sjĂ€lv och Wilda innan jag skjutsade Stephie till jobbet halv nio. 
Sen körde jag direkt till Vidablick dĂ€r jag mötte Anette för en promenad. 
(null)

(null)

Sen Ă„kte vi hem till Anette dĂ€r hon bjöd pĂ„ kaffe och Ă€ppelkaka. 
HĂ€starna fick Ă€ta sitt lunchhö & sen red jag. 
"Lunchen", en god lasagne, Ă„t jag runt halv fyra. 
Jag hann ocksĂ„ med att byta vatten i hagarna, stĂ€da övervĂ„ningen och trĂ€na styrka. 
En Breezer Lime och ostbĂ„gar var mitt fredagsmys ikvĂ€ll. 
(null)


Trevlig Helg 
Kram ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0