En ”umgås-dag”

Idag har vi mest umgåtts med vänner. 
På förmiddagen var jag ute med Wilda för Bosse var hos flygläkaren. 
Det var faktiskt sommarvarmt ute, så skönt. 
(null)

När Bosse kom hem käkade vi en lättare lunch och sen kom Anders och Inger strax efter ett. 
Vi drack kaffe & åt bullar ute i solen & satt & pratade några timmar. 
Dom var på väg upp (från Kalmar) till Ingers dotter i Skövde, för att sen åka vidare upp till Karlstad till Micke, Anna, Alexander och nyfödda lille Theodor. 
(null)

När dom hade åkt tittade jag på EM-dressyren där Sverige blev fyra med laget. 
Vi var båda jättehungriga framåt kvällen & bestämde oss för att åka ner på stan & äta. 
Mats & Marie tyckte också att det var en bra idé denna fina kväll. Det var inte helt lätt att hitta ett ledigt bord utomhus, alla ville njuta av det fina vädret. 
Men till slut fick vi ett bord på Icha Mochi. Vi åt varsin bowl, jag med crispy chicken och dom andra med räkor. Det var riktigt gott. 
(null)

(null)

Vi provade även deras glass till efterrätt. 
Mochiglass….
Det var ingen vanlig glass kan jag säga..
Det var en japansk glass med något slags skinn på 😧 Vi frågade servitrisen & hon började säga att - skinnet är gjort av…. 
-Tack sa vi, säg inget mer.. vi ville inte veta för vi hade precis ätit upp den 😳
Den kommer jag inte äta igen. 
Men det blev en jättemysig kväll med många skratt. 
(null)
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0