Ett hästjobb med saxen

I natt sov jag helt ok. Det händer inte så ofta tyvärr, jag brukar vakna många gånger. I natt vaknade jag bara två gånger. 
Sigge och jag tränade vidare, jag red mycket skolor idag. Mest travjobb men lite galopp på slutet där bytena blev riktigt bra efter en liten stund. 
Vi gick ner till Stephie sen & där fick Sigge ett äpple. 
(null)

Vi åkte & handlade sen. 
Rester av Boeuf fanns fortfarande kvar så det var bara att värma, men nu är den slut. 
Jag röjde mer i växthuset på eftermiddagen, körde ut en stor skottkärra till med tomatplantor. 
En skön pw runt Labbarp blev det innan jag tog itu med att försöka klippa Bea igen. 
Hennes päls är ju så galet tjock så klippmaskinen klarar inte av den…
Jag klippte först av det värsta, längsta under magen med en vanlig sax. 
Sen fick klippmaskinen jobba hårt en stund & jag lyckades klippa framdelen i alla fall. 
(null)
Jag ska försöka få av resten imorgon. 
Vi hade tacorester kvar också från helgen som vi åt upp till kvällsmat. 
Dax att nattfodra 
God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0