Familjemiddag med förhinder

Känslan när jag vaknade var lite seg & lite trött. Tanken var att mata & släppa ut hästarna, fixa stallet & sen ta en långfrukost. 
Men när hjärnan klarnade lite mer kom jag på att jag borde lägga på ett kol. 
De individuella EM-finalerna ville jag ju se & sändningarna började 11.50. 
Det innebar att jag fick äta en snabb frukost & skynda mig ut & rida. 
(null)

Vi skulle ha tävlat idag men tävlingen blev inställd så vi får träna vidare istället. 
Sigge var duktig idag & vill såklart ha något godis när vi är tillbaka i stallet. 
Han fick ett äpple & slickade hela min arm sen
(null)

(null)

Jag tänkte att Stephie & jag skulle titta på hoppningen tillsammans men hade glömt att hon skulle ha ett par kollegor hem på fika mitt på dagen. 
Hon ville att vi skulle titta senare då. 
Men, eftersom jag hade skyndat mig för att hinna, satte jag mig ändå & tittade på första omgången. 
Vi hade också planerat att äta tillsammans idag. Tim skulle också komma. 
Men. han hade glömt(?) att han skulle spela golf så han fick välja en annan dag att få mat. 
Sen blev det även så att Stephies fikagäster stannade i all evighet så Bosse & jag åt själva. 
Stephie kom sen & åt & så tittade vi på hoppningen som tyvärr blev stolpe ut för svenskarna idag. 
(null)

En lugn & skön söndag. 
Nattinatti 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0