Fm med Stephie och em med Tim

Bosse åkte iväg vid 05 i morse. Han & Kjell skulle till en tågförsäljningsmarknad i Håverud i Dalsland. 
Så jag tog ut Wilda efter frukosten. Det var dock halv storm (minst) ute & Wilda gillar inte blåsten så hon lekte på uteplatsen en stund & sen ville hon gå in igen. 
(null)

(null)

Danne var också iväg (& spelade golf) så Stephie kom upp hit & vi tog en promenad. 
(null)

Sen gjorde vi pannkakor till lunch. 
Vid två skulle S&D till Dannes mamma, då drog jag på mig träningskläder och sprang fem kilometer. 
(null)
Det är ett tag sen jag sprang nu men det gick förvånansvärt bra faktiskt. 
Tim kom strax efter att jag kommit hem. Han skulle byta bil, tvätta två bilar & en mc. 
Vi hann umgås & tog en fika också. 
Jag var lite hungrig framåt kvällen så jag gjorde ett par hamburgare & tog ett litet glas rosé till. 
(null)
Nu är jag så mätt så jag orkar inte resa mig. 
Idag har Mickan vunnit Breeders Trophy för 6-åriga hästar nere på Flyinge! Och vilka poäng hon fick!! Dessutom på en egenuppfödd häst!
Stort Grattis till henne! 🏆🥇🌟
(null)


God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0