Första dagen

Idag var första dagen på nya jobbet för Tim. Han började på GT (Grant Thornton) & kommer titulera sig revisor istället för mäklare i fortsättningen. 
Spännande! 
Jag däremot körde på i gamla hjulspår och tog med Sigge till ridhuset när vi båda hade ätit upp vår frukost. 
Idag jobbade vi mest i trav, avslutade bara med några galoppombyten, som han gjorde bra. 
Efter kaffe, en massa vatten och yatzy på uteplatsen rensade jag lite i grönsakslandet. 
Till middag gjorde jag en rätt som jag inte gjort på länge. Torsk med pepparrotssmör & tomat. Riktigt gott som omväxling. 
Bosse hade flyglektion sen så jag tog en lång pw. 
(null)

Jag fortsatte med pilates efter det. 
När jag stod i duschen messade Stephie och undrade om vi skulle ta en promenad tillsammans. Så jag klädde på mig snabbt & gick iväg igen. 
Jag fick med mig några äpplen till Sigge och plockade blåbär från deras buske som jag sen la på filen som jag åt till kvällsmat. 
Våra paprikor börjar bli röda nu till slut! 
(null)
Det var alldeles för regnigt & kallt i Juli så dom "mognar sent" Tur att det kom lite sol till slut. 
(null)
Wilda låg uppe vid taket på uteplatsen & spanade på fåglar en lång stund. 
Dags att nattfodra & sova. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0